email: jeanystalk@gmail.com

2008年12月16日

好人卡




今天是 12/15。

這是一個 Program 的申請截止日,但無所謂,我該丟的都已經丟出去了。

這是另一個 Program 的第一輪申請者的決定日期--在之前遲遲沒有收到面談邀請時,寫信去問是否我的資料都已到齊、列入第一輪申請者名單,也得到肯定的答覆……我就有了不祥的預感……

所以啦,今天就收到閃亮亮的好人卡一張。

Dear xxx,

Thank you for your interest in the xxxx. The Graduate Admission Committee has considered your application for the Fall 2009 term and I regret to inform you that we are unable to offer you admission. Admission to the MBA in General Management program is highly competitive, and as a result, we are unable to admit every good applicant.

We appreciate your interest in xxx and wish you success in your future endeavors.

Sincerely,
xxx


啊,不是我愛說,就直接乾脆地寄到我的 email 信箱就好了;何必還要寄個通知要我去線上申請系統看呢!真是夠囉!

2 則留言:

匿名 提到...

有人稱這個為好學生卡。

話說我也有一張。上面還特別注明不要寫信或打電話來問為什麼。

Jeany 提到...

啊啊!真是太心酸啦!